aslmkm . selamat datang ke bl0g fuzah yg xbrpe nk PERFECT ni . sm0ge anda trhbur . =)

hye , assalamualaikum :) alhamdulillah . dah 11 bulan 7 hari bersama dia niee . muhammad mustaqim , insyaAllah bakal imam untuk sayo dan anok2 in future ;) bulan depan 20022015 cukup setahun kami kenal . em. raye puasa thun lepas 2014 dio mari dumoh . family pung kenal dio , maa pung kenal . alhamdulillah , xdok halang lagi wat maso loni :) hope kekal lahh , and xdok penghalang . dio bnyok uboh aku . jujur royak , sejak kenal dio ak jd koho semangt ! bakpo ALLAH xkenal kan ak ng dio maso ak f4 lagi ? sbb takdir :)! egt lagi maso OTP ng dioo male2 . maso tuu ak duk buat karangan bm bahagianB . idea pung xmari lahh mno  sajo try tnyo dio , mjur dio otok pikat . buleh laaa tlg v ayat ko aku . g sekoloh esok tuu , aku buleh makan puji ko ckgpah . hahaha. werkkk. dioo panda benanyoo , tapi maso mulo2 kenal dio ngaku dio budok SASTERA padahal tuanye budok SAINS TULEN . sajoo laa tuu , egt aku nieh lagu mano . eeerrrr. btw , nok buleh ko bahagio ng dio memei bnyk dugaan hak mari . dugaan sokmo Allah v taing exam . haha. sbb ? suruh sabar and cool jahh . werkkk. pah aku tuu sabar ko ? cool ko ? em. paling sakik sekali dio rapat ng saing kacip aku . maso tuuu memei beraaa belako . tuhan jah tahu . em. tapi alhamdulillah . berkat sesaing hak ramai bagi support , ak ng guu aku tuh baik rapat supo sedio kalo walaupun mulo2 nyoo memei pedih nok terimo . hahaha. taqim nieh ego kuat , kalu baloh or ngaju gak memei aku lahh keno ngaloh sokmo . pah kalu ak sebut sikik pasal pangai dio , dio sukoo . haha. nok maroh jdi suko jgk kito nieh . jolo doh , kalu sore nieh API mestilah sore lagi nieh keno jadi AIR baru lahh molek belako . kan kan kan ? bhaibhai . 270115

No comments:

Post a Comment