aslmkm . selamat datang ke bl0g fuzah yg xbrpe nk PERFECT ni . sm0ge anda trhbur . =)
assalamualaikum . :)





hahaha. ramai nyooo bacooo blog oe marin . wuuuuuu. seddak ko ehh dok baco blog oe ? em em . sekadar tgk jah kei ? sbb syo pung gituu jgk . mnat tulis pasa syo jah . em em . tapi xtahu laaa . huuuu.











tengokk tengokk tengokk . haahaa. sapa ko twitter aku pung ak buad supo twitter aqemm . crazy ? haha. dok punggg . puahh2 , nok suruhh biaa jadi engt ko dio sokmo . werkkkk . em em .



takdi kei nurin n unaa buad oe hepy sngad2 . tamboh2 nurinnn laaa hak bnyok buad oe hepy . :) dioo laaa hak oe suh msg ko aqeem terrr . :/ em em . dio jenihh melayeee jahh , bendo tuu betol or dokk pung dioo laye jahhh. haha. memey dok ngilaaa jah g skola tkdi . tpi maso BI aku jerikk sbb amir nyanyi lgu aqemm tuju ko ak . em em . amir nii kiroo kwnn laki hak pling rapat dlm kelahh ng aku . hahaha. em em . tkdi tcer madaha tgur ak monyokk jahhh . aku seroo dok punggg . maluuuuu . dohhh laaa siap makoh ag , tuuu mst kes baco blog aku tuuu . em em . male ni abe ak hak sulung nk blik teganu dahhh , so aku dah xleh nk on9 n update blog laaa . nati dio balik pulokk laa baru buleh bukok sumo nii . heeee. :) tata , assalamualaikum . 270414

No comments:

Post a Comment